Τεχνολογίας Επιχειρήσεις

Unilever και Initiative ανατρέπουν τους κανόνες του Ad-Engagement με το Magic Quiz του Project Agora

Αθήνα, 30/09/2019

Η Initiative και η Unilever ήταν οι πρώτοι συνεργάτες του Project Agora στην ελληνική αγορά, που ενσωμάτωσαν το νέο ad-experience “Magic Quiz” στη στρατηγική τους, με σκοπό να δημιουργήσουν μία νέα διαφημιστική εμπειρία για το κοινό του Ultrex.

Συνδυάζοντας τις storytelling δυνατότητες του Magic Quiz και τις δυνατότητες στόχευσης του Project Agora, το Ultrex στόχευσε για την καμπάνια αυτή τα κοινά “Sports Fans”, “Digerati”, “Business Travelers”, “Suits” και “Urban Hipsters”, με στόχο την αύξηση του Top of Mind Awareness και του Consideration για τα Ultrex Deep Clean Action, Oil Control Action και Delicate Touch.

Μέσα από ένα διασκεδαστικό κουίζ που είχε στο επίκεντρο τις προσωπικές εμπειρίες και τις προτιμήσεις του καταναλωτή, το brand λάμβανε χρήσιμα insights, ώστε στο τέλος να του προτείνει το κατάλληλο προϊόν για εκείνον. Η ενέργεια κατάφερε να πετύχει εξαιρετικά αυξημένο engagement με το 43% όσων αλληλοεπίδρασαν με τη διαφήμιση να ολοκληρώνει την ενέργεια.

Unilever και Initiative χρησιμοποίησαν το Magic Quiz ώστε να συγκεντρώσουν actionable insights και να εμπλουτίσουν τη data driven στρατηγική τους για την καμπάνια της Ultrex.

Το Magic Quiz λανσαρίστηκε πρόσφατα από το Project Agora σε όλες τις αγορές που δραστηριοποιείται και είναι ένα ad-experience το οποίο προσφέρεται με εγγυημένο αριθμό Εngagements (Cost per Engagement).

Σχετικά με το Project Agora

Το Project Agora είναι ένα πολυβραβευμένο, brand-safe, native και programmatic advertising marketplace, που συνεργάζεται με εκδότες και διαφημιζόμενους στις αναδυόμενες αγορές με το όραμα να συμβάλει στη διατήρηση ενός ανοικτού και δημοκρατικού Internet (Keep the Open Web Open).

Το Project Agora ενισχύει τους εκδότες στις κατά τόπους αγορές να μεγιστοποιήσουν την αξία των επισκεπτών τους, για να μπορούν να επενδύουν σε περιεχόμενο και υπηρεσίες για τις τοπικές κοινωνίες.

Για τους διαφημιζόμενους, το Project Agora προσφέρει αποτελεσματικότητα στην επίτευξη Marketing και Business στόχων, μέσω διαδραστικών διαφημιστικών εμπειριών και δυνατοτήτων ακριβούς στόχευσης σε αυστηρά επιλεγμένους brand-safe και δημοφιλείς τοπικούς εκδότες στις χώρες που δραστηριοποιείται.

Περισσότερα για το Project Agora: http://www.projectagora.com/

Για περισσότερες πληροφορίες:
Τel: +30 210 8026050
E-mail: marketing@thinkdigitalgroup.net